05 May 2013

Mencari Si PenDesign Belog..

Pstttttt.. Assalamualaikum dunia indah ^-^
Kejap ada kejap tade kan..itu la saya, Cik Shanashaida.. Harini muncul sebab betol mencari and perlukan seorang penDesign belog.. penDesign tu..betol-betol perosak bahasa iolss ni..heeee

Ok ok.. balik pada topik asal ea.. Nak tanya korang2 sume ni ada sapa-sapa yang pandai DESIGN belog tak??? kalau ade tu sila la angkat tangan tu..betol-betol tengah mencari ni..

Kalau tade yang pandai,  kot la ade kenal kenal sesape yg dok design belog ni..tolong la suggest2 eh.. kte nk buat sendiri lupa habis dah..

Help me pleaseeeeeee..

Lots of Luv: sHaNAsHaIdA

3 comments:

Lan Bingka said...

cari je la template yang lawa2, so tak payah nak ubah sangat design dia..hehe

~cik shanashaida~ said...

yola incik lan.. :)

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Sayang2 Sekalian!! Drop uollls nye link kt sini ek!!