30 May 2010

~Nuthin Much~


Assalamualaikum buat sume..

Tak de benda sangat pon nak update sbnarnye...
Hari2 yang berlalu sama sahaja..nuthin special pon.. :(
Sekarang hati ni cepat sgt tersentuh, sedar2 mata da pnh ngan air mata..
Seyesly, dunno what happen to my life ekceli..
Saya bukan robot, saya hanya manusia biase yang punya hati dan perasaan tok di jaga..
Saya juga bukan manusia yang sempurna, terus terang saya katakan disini.. Saya punya 1001 kelemahan..Saya cuba untuk jadi yang terbaik, saya buang segala rasa ego saya semata-mata untuk puaskan hati semua orang.. Tapi nape saya di layan seolah2 saya tak punya perasaan.. SAYA SGT TIDAK FAHAM!!!
Seolah2 saya tak punya hak ke atas diri sendiri..
Saya tak minta di sanjung setinggi langit, tapi cukup la dengan secebis penghargaan dan hormat saya sebagai manusia yang punya rasa..
Saya da penat bermain dengan emosi.. Saya perlukan ketenangan..
DA PENAT SGT2!!

Saya ingin memohon 1000 kemaafan andai kata, ape yang saya coretkan di sini agak memualkan... Cuma dgn cara sebeini saja saya dpt tenangkan hati saya.. ^_^

Lots of Luv: sHaNAsHaIdA

2 comments:

Unknown said...

Takper..shana kena luahkan apa jua yang terpendam dlm hati..if not,ia akan jadi barah dalam hati shana.

~cik shanashaida~ said...

thx sudi bace shana membebel.. :)

Sayang2 Sekalian!! Drop uollls nye link kt sini ek!!