19 December 2009

~Hitam Putih Kehidupan~

yeahh!!
hitam putih kehidupan sama mcm tajuk lagu sheila majid..
bait2 lirik yg begitu mendalam maksud nye..

"Begitu berharga kehidupan ini
Bagi mereka yang tahu menghargai
Mengapa terdorong oleh perasaan
Kalau turutkan hati diri menjadi korban
Tiada yang dapat lari dari masalah diri
Hadapilah dengan tenang
Tiap cabaran yang datang
Atasinya dengan keimanan"

Tapi aku bukan nak cite pasal lirik lagu Sheila Majid neh..
juz nk share ape yg berlaku dlm kehidupan aku
sekarang je..
Hurm..
Mood aku skrg tak berapa nak stabil la..
hari2 stress..
kalau boleh tu nak aje g tempat yg ble tenang kn jiwa neh..
hope aku ble lari dari sume nh..
nape ek??
ye la ari2 asyik kena bebel..
ekceli aku da xble tgk muka mak abh oh..
terok kan aku..
bla tgk dorg sayu je rasa..
sedih sgt2..
mengenang kn perangai aku yang terlalu selfish neh..
aku xpenah fikir ape dorg rase b4 dis..
ape yg aku thu..
klu aku kata putih, putih la..
klu hitam tu hitam la..
xde sape ble halang..
Burok kn perangai aku..
cian mak ngan abah..
hurmm..
aku syg dorg sgt2..


Lots of Luv: sHaNAsHaIdA

4 comments:

Meen said...

sy pun syg awk Cik Shana ^_^
Ermmm...bukan manusia namanya kalu tidak ada sikap degil dan keras kepala..dan sikap melakukan kesilapan... ^_^ xm0 seedeey laa^_^ tabah yaa!!!

I'll waiting u!!!! Wake up!!!! ^_^

CiK sHaNasHaIDa said...

sy blaja tok jd tabah.but sumtime u kno la kn..huk2..
thx wak..^_^

Ms AiReEn MoHd said...

bebeh aku mkn keju sambil naip komen ni..thank dear komen serta wish diriku ni...huuuhuhu...ku balas ngn bebrapa kepingan keju lagik

Noorlaila Mohamed Nor said...

hee :p
hitamputihkehidupan blog kesayangan ku
:)

apa pun
tabah la
be happy
tenangkan hati yea
:)

Sayang2 Sekalian!! Drop uollls nye link kt sini ek!!